Portes Palace Hotel, Kassandra, Halkidiki

Deocamdata doar poze, o sa revin cu informatii detaliate. Portes Palace Hotel, iunie 2011.

Portes Palace Hotel

Portes Palace Hotel piscina
Portes Palace Hotel intrare in camera

Hotelul este bun pentru pretul oferit. Dacă ati luat la oferta, cu reducere, camerele sunt sigur la demisol. Toti romanii se plang din cauza asta. Eu zic ca este chestie de pret. Este mai racoare la demisol. Dar si igrasie sau miros de mucegai. Cel putin la noi asa a fost, chiar daca exista un sistem de ventilatie, ai impresia ca ventileaza acelasi aer cu mucegai. Prosoapele se schimba zilnic,chiar daca sunt destul de roase si ingalbenite, chiar si lenjeria la 2-3 zile.
Mancarea este buna, au un bucatar cu multe premii si diplome ce troneaza la intrarea in restaurant. Noi am avut demipensiune, deci nu stim cum era masa de pranz acolo, insa, in special la cina, mancarea a fost foarte variata – porc, vita, pui, iepure, rata, peste, calamar, midii, paste, vinete, multe salate, bruschete, tzatziki, supa, prajituri, inghetata, fructe, multe sortimente locale de branza – si foare proaspata. Iaurtul nu era chiar acela traditional grecesc, cu care eram obisnuita pana acum in Grecia, dar nu era rau. Nu lipseau nici cartofii prajiti, cred ca au fost in fiecare seara, pentru cei ce nu indragesc vinetele sau dovleceii grecesti. Micul dejun cu croissant si placinte calde cu branza, spanac, omleta, cremvusti, sunca prajita cu susan, iaurt, unt, dulceturi (cea de portocale evident foarte buna, pe celelalte nu le-am testat), sticksuri cu susan, branza, fructe, destul de variat as zice eu, si mancare proaspata.

Piscina e ok, chiar si cea pentru copii, chiar daca se cam cojea vopseaua de pe fundul piscinei. Pentru plaja se coboara niste scari, se plateste 5 euro/2 scaune plus umbrela, nisip cu pietris, ceva pietricele si in apa. Merita sa vedeti si plajele din jur, Nea Potidea sau ceva mai departe Nea Fokea.

Vizita la Portes Palace Hotel a fost per total placuta, chiar daca nu era cel mai amabil personal din lume, chiar daca nu am avut cea mai buna camera si chiar daca intr-o zi am ramas si fara apa/curent. Intr-o dimineata, dupa micul dejun, ajungem in camera si observam ca nu era nici apa nici curent. Noi trebuia sa ne pregatim de plaja si nu aveam de gand sa pierdem prea mult timp in camera. Mrgem la receptie unde nici vorba de scuze sau ceva – e o problema generala in tot hotelul, se va rezolva intr-o ora – ni se spune. O ora din timpul meu, din vacanta mea, ceea ce nu-mi cade bine deloc. Plecam in Afitos si rezolvam acolo ce trebuia sa rezolvam in camera, asa ca ne-am descurcat. Dar eram obisnuiti in vacantele din Grecia sa para macar ca incearca sa ne faca sa ne simtim multumiti. Cat de departe mi se pare prima vacanta in Grecia, acum 5 ani, cand am ajuns la 7 dimineata si ne-au cazat in jumatate de ora. De data asta am ajuns la 10 dimineata, ne-au facut formalitatile de check in si ne-au spus sa asteptam ca ne suna ei. Ne-au cazat undeva in jur de 12.30-13.00. Inteleg ca poate nu aveau camere libere dar ma asteptam la mai multa amabilitate.

Dar marea si peisajul au facut sa dispara repede micile neplaceri..

Vacanta placuta va doresc!