Tagged: Destinatii

Charles Bridge 0

Praga – Charles Bridge (Karluv Most)

Dacă ajungeți la Praga, fie și în city break sau în delegație, centrul vechi este obligatoriu de văzut. Recomandarea mea ar fi să începeți de pe Chares Brigde (Karluv Most), podul lui Carol cum ar veni, un...

Urmărește-ne în #aventuravivolis

Plecăm astăzi dis-de-dimineață în #aventuravivolis – un proiect realizat de Ovi Travel cu sprijinul Orange România și Air France / KLM. Fiecare dintre companii are noutăți și surprize. Știm că vom merge la Paris, dar nu știm...

Sarmisegetusa Regia 1

Sarmisegetusa Regia

Am fost ieri la Sarmisegetusa Regia (nu confundați sub nicio formă cu Ulpia Traiana Sarmisegetusa). Am avut norocul de a-l avea ca ghid pe Vladimir Brilinsky, un om foarte criticat pentru că apără ruinele dacice de vânătorii...

City break la Varșovia

Am stat două zile la Varșovia, de fapt ar fi chiar trei, dar dis-de-dimineață am plecat înapoi spre București. Mi-a plăcut tare mult orașul, merită o vizită. Și au o atmosferă specială, spre Germania așa… Oricum, mult...

Alyki - thassos 6

Alyki – prima destinație în Thassos

V-am mai scris despre Alyki, dar acum am găsit un loc ascuns care merită o vizită chiar dacă vă pare imposibil să ajungeți acolo. Nu doar golfurile “gemene” merită văzute, atracția este portul vechi de marmură al...

Thassos: vizita la Aliki 6

Thassos: vizita la Aliki

Pe drumul Thassos (Makryammos) – Limerania la vreo 34 de kilometri se afla Aliki (Alyki), care nu e tocmai localitate, ci o combinatie intre sit arheologic, satuc pescaresc si multe terase (taverne, pescarii), dar si doua golfuri...

Croatia – ghid de calatorie 0

Croatia – ghid de calatorie

Destinate publicului larg, ghidurile de calatorie prezinta intr-o forma deosebit de atractiva cele mai cautate destinatii turistice europene. In circa 200 de pagini, textele concise, scrise cu umor, si ilustratiile policrome, de o exceptionala calitate grafica, vorbesc...

Dubrovnik: distractii pe mare

Pentru  turistii care vor sa traiasca la maxim vacanta in Croatia, o vizita la Dubrovnik si o croaziera pe mare pot completa foarte bine orice alta oferta de divertisment. Nu doar cetatea merita vizitata, ci si insulele...