Vacanță: românii aleg destinații europene și cheltuie până la peste 1.500 euro

Românii aleg destinații europene și cheltuie până la peste 1.500 euro pentru vacanțele rezervate de pe dispozitive mobile.

Peste 100 de destinații intercontinentale cu până la 40% mai ieftine

Air France KLM lansează cea mai importantă campanie promoțională din an, reducând prețul biletelor de avion cu până la 40%. Vor beneficia de preturi speciale peste 100 de destinații din America de Nord, America de Sud, Asia, Africa dar și din zona Caraibelor și a Oceanului Indian.

Roadeș, Transilvania: perfect pentru o vizită în vacanță

Dacă ieri v-am povestit despre Criț, astăzi a venit rândul Roadeș, un alt sat din zona săsească a Transilvaniei, aproape și el de Viscri. Dacă treceți prin zonă, dacă mergeți la Săptămâna Haferland, faceți o vizită și în Roadeș, nu vă sfiiți să faceți o vizită. Drumul este greu din E68/DN1 pînă la Roadeș, cu […]

Planuri de călătorie în 2015

Vdara Hotel - Las Vegas

Un an nou este începutul unei noi perioade și, pentru mulți, momentul în care sunt făcute liste cu dorințe și promisiuni pentru acel an, indiferent că acestea se referă la sănătate, viață personală, carieră sau călătorii. Atunci când vine vorba de călătorii, fiecare dintre noi are preferințe, însă există destinații ”must see” unde majoritatea călătorilor […]

Praga – Charles Bridge (Karluv Most)

Charles Bridge

Dacă ajungeți la Praga, fie și în city break sau în delegație, centrul vechi este obligatoriu de văzut. Recomandarea mea ar fi să începeți de pe Chares Brigde (Karluv Most), podul lui Carol cum ar veni, un monument de artă, religie și cultură. Sigur, este plin de turiști indiferent de vreme. Sunt tarabe cu pictori, […]

Vacanta exotica in Caraibe + alte oferte

Air France lansează astăzi o promoție specială valabilă 3 zile, pentru 3 destinații intercontinentale.

Air France și KLM – oferte speciale pentru pasionații de călătorie

Vestile bune se refera in primul rand la zborurile catre hub-urile grupului Air France KLM, respectiv spre Amsterdam si Paris:

Germania este în topul preferințelor turiștilor români

Oficiul de Turism al Germaniei a organizat ieri o conferință de presă ce anunța cele mai recente statistici în ceea ce privește numărul turiștilor români în Germania, precum și temele de comunicare ale anului 2014. Conform studiilor realizate de Oficiul de Turism al Germaniei (DZT), Germania este apreciată de către turiștii din lumea întreagă ca […]

Urmărește-ne în #aventuravivolis

Plecăm astăzi dis-de-dimineață în #aventuravivolis – un proiect realizat de Ovi Travel cu sprijinul Orange România și Air France / KLM. Fiecare dintre companii are noutăți și surprize. Știm că vom merge la Paris, dar nu știm ce vom vizita acolo. Vor fi echipe, indicii și urmăriri ca-n filme. Detaliile le vom descoperi din mers. […]

Sarmisegetusa Regia

Am fost ieri la Sarmisegetusa Regia (nu confundați sub nicio formă cu Ulpia Traiana Sarmisegetusa). Am avut norocul de a-l avea ca ghid pe Vladimir Brilinsky, un om foarte criticat pentru că apără ruinele dacice de vânătorii de comori și sectanții care caută cai verzi pe pereți. Un personaj plin de povești și istorii, care […]

City break la Varșovia

Am stat două zile la Varșovia, de fapt ar fi chiar trei, dar dis-de-dimineață am plecat înapoi spre București. Mi-a plăcut tare mult orașul, merită o vizită. Și au o atmosferă specială, spre Germania așa… Oricum, mult mai curat și mai relaxat ca la noi. Te pune pe gânduri.

Alyki – prima destinație în Thassos

Alyki - thassos

V-am mai scris despre Alyki, dar acum am găsit un loc ascuns care merită o vizită chiar dacă vă pare imposibil să ajungeți acolo. Nu doar golfurile “gemene” merită văzute, atracția este portul vechi de marmură al insulei, asuns după un deal. Vă spunl, este la fel de interesant ca piscina naturală Giola, despre care […]