Tagged: thassos

Panagia, Thassos 3

Panagia, Thassos – orășel de vizitat

Am trecut de mai multe ori zilele trecute prin Panagia, unul dintre cele mai cochete orășele de pe insula Thassos. Are o atmosferă specifică, grecii ies la cafea, stau la bârfă și joacă cărți, dezbat politică sau...

Limerania Thassos 1

Limenaria, Thassos – cel mai nou orășel de pe insulă

Am petrecut câteva ore doar în Limerania, un port din sudul insulei Thassos, una din cele mai “tinere” localități, care a început dezvoltarea în anul 1905, odată cu descoperirea unui zăcământ de argint. Minele au devenit principala...

Rasarit de soare 0

Răsărit de soare la Aliki

După ce am descoperit ieri portul vechi de marmură din Aliki (Alyki), am venit dis de dimineață să prindem răsăritul. Deși a fost senin cam tot timpul, dimineață la 6 erau nori și am crezut că ne-am...

Alyki - thassos 6

Alyki – prima destinație în Thassos

V-am mai scris despre Alyki, dar acum am găsit un loc ascuns care merită o vizită chiar dacă vă pare imposibil să ajungeți acolo. Nu doar golfurile “gemene” merită văzute, atracția este portul vechi de marmură al...

Potos / Thassos 0

Potos – sat pescăresc din Thassos

Potos este o mică localitate în sudul insulei Thassos / Grecia. Fost sat pescăresc, acum localitate turistică, este una din cele mai liniștite locații. Este mic și are terasele spre plajă, era ceva lume, dar nu aglomerat....

Theologos - Thassos 1

Theologos, Thassos – vechea capitală

Am fost astazi in Theologos, vechea capitala a insulei Thassos. Cu ocazia asta am aflat și faptul că insula a fost ocupată de egipteni în 1800, o chestie care pare astăzi aproape SF. Ma rog, sultanul Imperiului...

Marble Beach - Thassos -Grecia 2

Marble Beach – plaja albă din Thassos

Am ajuns ieri în expediția TFB4 pe plaja din marmură albă, Marble Beach, una din minunile insulei Thassos. Plaja e făcută din pietricele și nisip alb din erodarea marmurei din care este format dealul. Orbitoare lumina. Am...

Tabăra de fotografie din Thassos

PrinLume.ro participă în perioada 18-26 mai 2013 la Tabăra de Fotografie din Thassos, o revenire pe insulă după aproape trei ani. O să profit de ocazie să ofer mai multe informații despre Grecia, despre Thassos, hoteluri, restaurante,...

preturi in Thassos 2

Thassos, Limenaria

In Thassos nu se putea sa nu vizitam Limenaria, cel mai sudic oras de pe Thassos. Orasel cochet, linistit (cel putin asa l-am perceput noi, in scurta vizita), cu numeroase taverne, magazine de suveniruri sau hoteluri.

Thassos: Panagia 2

Thassos: Panagia

Daca vizitezi Thassos merita sa vizitezi si Panagia. Un satuc traditional, intre Makryammos si Chris Amoudia (10 km din Limenos spre Skala Prinos), cochet, cocotat pe munte, strabatut de izvoare de apa cristalina si rece perfecte pentru...