Étretat, Normandia

Etretat iți rămâne întipărit pe retină de cum ai văzut prima dată o imagine clasică pe internet. Cel puțin la mine așa a funcționat, ca un miraj. De cum am vazut-o am simțit că trebuie sa ajung acolo, a fost și un motiv important pentru care am ales Normandia. Pentru ca nu am prins cea […]

Pregătiri de vacanță: ești atent la contractul cu agenția de turism?

Nu avem în cap decât vacanța! Vacanță! Cu toate astea trebuie să fim atenți la câteva sfaturi de călătorie. Mai exact, sfaturi despre cum să închei un contract cu o agenție de turism. A cam trecut timpul când semnam ca primarul, acum nici măcar primarul nu mai semnează în necunoștință de cauză, chiar dacă uneori […]

Plaja Rapana restaurant & beach bar unde găsiți rapane și fructe de mare în meniu

Am trecut zilele trecute prin Năvodari și Mamaia, în drum spre București după vizita în Delta Dunării. Am oprit pe plaja din Năvodari – de fapt între Mamaia și Năvodari – pentru a face o binemeritată baie în mare după câteva ore de condus. Și evident, ni s-a făcut foame și am căutat ceva de […]

Sandalandala – “cel mai camping” din Vama Veche

Sandalandala este cel mai nou și cel mai bine pregătit camping din Vama Veche. În spate la Expirat, pe un gazon impecabil, doar 20 de lei pe zi te despart de o experiență ca în Vest. Toatele și dușuri curate, internet wireless gratuit, un bar cu prețuri mai mult decât decente, mâncare la prețuri bune. […]

Balcik

Visam la Balcik din adolescenta, de pe vremea cand citeam Cella Serghi, insa nu gasisem ragazul sa ajung la el. Iata ca in vara asta m-am hotarat sa trec si Bulgaria pe lista si nu se putea fara Balcik. Sunt constienta ca nu a fost cel mai bun moment pentru prima intalnire, Bulgaria fiind […]

Budva, Muntenegru

In scurta noastra vacanta in Muntenegru am ajuns si la Budva, unul dintre cele mai vechi orase de pe tarmul Marii Adriatice. A meritat pe deplin drumul 35 de km de la Baosici, resedinta noastra, cu Ferry de la Lepetane. Budva e o atractie de vacanta din mai multe motive: orasul fortificat la malul marii, […]

Paradise Beach, Thassos – peisaj spectaculos, valuri, apă rece

Paradise Beach - Thassos

Am ajuns ieri la Paradise Beach, una din cele mai spectaculoase plaje din insula Thassos, dar nu este chiar totul perfect acolo. Ca peisaj este extraordinară – are în față o insulă conică, unde sunt colonii de pescăruși. În spate sunt munții, pare o insulă virgină, dacă nu ar fi șezlong-urile de pe plajă. Plaja […]

Gavrio, Andros Cyclades

Gavrio este poarta de intrare pe insula Andros, daca vii cu ferryboat-ul de pe continent, de la Rafina. Fostul sat de pescari s-a transformat intr-o asezare turistica, stradutele fiind presarate cu taverne, restaurante, cofetarii, hoteluri si birouri turistice. Nu degeaba patronul spiritual al insulei a fost Dionisos, zeul vinului si al petrecerii 🙂

Batsi, Andros

Vacanta la Batsi pare a fi tot ce ai nevoie daca iubesti marea si Grecia. Dupa 2 ore de mers cu ferry de la Rafina, din apropierea Atenei, am ajuns pe Andros la Gavrio, apoi la Batsi in 10-15 min, se soseaua serpuita de la poalele muntelui stancos. Batsi si-a pastrat specificul de sat de […]

WiFi gratis pe plajă la mare

WiFi gratuit la plaja

Orange și Vodafone au anunțat că oferă acces gratuit la Internet prin WiFi pe litoral. Să aflăm acum și zonele acoperite. Orange condiționează accesul de activarea unei opțiuni, iar Vodafone oferă internet gratuit, nelimitat și necondiționat.

Evenimente AXN pe litoral

Invazie de alge pe plajele din Mamaia