Tagged: Grecia

Panagia, Thassos 3

Panagia, Thassos – orășel de vizitat

Am trecut de mai multe ori zilele trecute prin Panagia, unul dintre cele mai cochete orășele de pe insula Thassos. Are o atmosferă specifică, grecii ies la cafea, stau la bârfă și joacă cărți, dezbat politică sau...

Limerania Thassos 1

Limenaria, Thassos – cel mai nou orășel de pe insulă

Am petrecut câteva ore doar în Limerania, un port din sudul insulei Thassos, una din cele mai “tinere” localități, care a început dezvoltarea în anul 1905, odată cu descoperirea unui zăcământ de argint. Minele au devenit principala...

Rasarit de soare 0

Răsărit de soare la Aliki

După ce am descoperit ieri portul vechi de marmură din Aliki (Alyki), am venit dis de dimineață să prindem răsăritul. Deși a fost senin cam tot timpul, dimineață la 6 erau nori și am crezut că ne-am...

Alyki - thassos 6

Alyki – prima destinație în Thassos

V-am mai scris despre Alyki, dar acum am găsit un loc ascuns care merită o vizită chiar dacă vă pare imposibil să ajungeți acolo. Nu doar golfurile “gemene” merită văzute, atracția este portul vechi de marmură al...

Potos / Thassos 0

Potos – sat pescăresc din Thassos

Potos este o mică localitate în sudul insulei Thassos / Grecia. Fost sat pescăresc, acum localitate turistică, este una din cele mai liniștite locații. Este mic și are terasele spre plajă, era ceva lume, dar nu aglomerat....

Theologos - Thassos 1

Theologos, Thassos – vechea capitală

Am fost astazi in Theologos, vechea capitala a insulei Thassos. Cu ocazia asta am aflat și faptul că insula a fost ocupată de egipteni în 1800, o chestie care pare astăzi aproape SF. Ma rog, sultanul Imperiului...

Marble Beach - Thassos -Grecia 2

Marble Beach – plaja albă din Thassos

Am ajuns ieri în expediția TFB4 pe plaja din marmură albă, Marble Beach, una din minunile insulei Thassos. Plaja e făcută din pietricele și nisip alb din erodarea marmurei din care este format dealul. Orbitoare lumina. Am...

Tabăra de fotografie din Thassos

PrinLume.ro participă în perioada 18-26 mai 2013 la Tabăra de Fotografie din Thassos, o revenire pe insulă după aproape trei ani. O să profit de ocazie să ofer mai multe informații despre Grecia, despre Thassos, hoteluri, restaurante,...

Gavrio, Andros Cyclades

Gavrio este poarta de intrare pe insula Andros, daca vii cu ferryboat-ul de pe continent, de la Rafina. Fostul sat de pescari s-a transformat intr-o asezare turistica, stradutele fiind presarate cu taverne, restaurante, cofetarii, hoteluri si birouri...

Batsi, Andros

Vacanta la Batsi pare a fi tot ce ai nevoie daca iubesti marea si Grecia. Dupa 2 ore de mers cu ferry de la Rafina, din apropierea Atenei, am ajuns pe Andros la Gavrio, apoi la Batsi...